Hatice Bekyigit
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For BloggersFree BacklinksBlogger Tips And Tricks
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Powered By google

21 Nisan 2014 Pazartesi

YOGURTLU KABAK YEMEGi ( KARATAY TARiFi )



Malzemeler

4 kabak
1 domates
1 sogan
1 yemek kasigi biber salcasi
Yarim cay bardagi bulgur
Zeytinyag
Nane, maydanoz, dereotu
Tuz
Sarimsakli yogurt

Yapilisi

Kabaklari yikayip kabuklarini soyun küp seklinde dograyin…
Tencereye yemeklik dogranmis sogan ve domatesi, kabagi  salcayi ekleyin karistirin…
Üzerine bulguru ekleyin ve üzerini biraz gececek kadar sicak su ekleyin…
Kabaklar pisene kadar orta ateste birakin…
En son ocaktan aldiktan sonra zeytinyagini ve tuzunu ekleyip karistirin…
Tabaga alin üzerine sarimsakli yogurt dükün…
Dilerseniz üzerine taze maydanoz nane dereotu ekleyebilirsiniz…
Afiyet olsun…


2 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım, bulgurlu hiç denemedim sade yapıyorum genelde birde ilave olarak yeşil biber doğruyorum, dereotu da çok yakışıyor ama değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ediyorum canim....Bulgurlu daha güzel oluyor sanki...Yesil biber de güzel olur bak deneyeyim...Dereotunu ben zaten sade yemeyi de cok severim, gercekten bu yemege de yakisiyor...

      Sil

Bloguma hosgeldiniz....Sizin degerli yorumlariniz benim icin cok önemli, simdiden hepinize cok tesekkür ediyorum....