Hatice Bekyigit
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For BloggersFree BacklinksBlogger Tips And Tricks
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Powered By google

29 Mayıs 2013 Çarşamba

ELMA PÜRESi

Malzemeler
  
1 kg elma ( yesil elma olursa daha güzel olur )
1 cubuk tarcin
5 tane karanfil
5 yemek kasigi tozseker
Yarim cay bardagi su

Yapilisi

Elmalarin kabuklarini soyun, küp seklinde dograyin….
Tencereye aldiginiz elmalarin üzerine su, seker, tarcin ve karanfil ekleyin…
Yüksek ateste elmalar yumusayana ve suyunu birakana kadar sürekli karistirin….
Daha sonra ocagin altini kisin ve suyunu cekene kadar pisirin….
iyice yumusayinca ocaktan alin, tarcin ve karanfilleri cikarin….
Soguduktan sonra blenderdan gecirin….
Bu püreyi tart, kek, pasta yapiminda kullanabilirsiniz…
Kahvaltida ekmege sürebilirsiniz, hatta sade bile tüketebilirsiniz…
Afiyet olsun….





7 yorum:

  1. Ellerine sağlık hatcem.. kurabiye ve tartlarda kullanmak üzere kavonozdamı saklanacak buzlukta mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim kisa sürede kullanmayacaksan buzlukta saklaman daha mantikli....Sagolasin canim benim....

      Sil
  2. ellerine sağlık canım, çok severim elma püresini, elmalı pasta yaparken hazırcana çok iyi oluyor. İçine sadece ceviz ekliyorum o kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagolasin Neslim....Evet cok pratik oluyor canim, kahvaltilar da da güzel oluyor...

      Sil
  3. Merhabalar canım. Ellerine sağlık. Bloğunu çok beğendim ve takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagolasin canim benim, hosgeldin bloguma...Bende gelecegim mutlaka, sevgilerimle....

      Sil
  4. Merhaba, hosgeldiniz bloguma...Cok memnun oldum böyle bir site de var oldugum icin, cok tesekkür ediyorum...Mutlaka ziyaret edecegim, sevgilerimle....

    YanıtlaSil

Bloguma hosgeldiniz....Sizin degerli yorumlariniz benim icin cok önemli, simdiden hepinize cok tesekkür ediyorum....