Hatice Bekyigit
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For BloggersFree BacklinksBlogger Tips And Tricks
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Powered By google

12 Mart 2012 Pazartesi

ELMALI KURABiYE

Malzemeler

200 gr oda sicakliginda yumusamis margarin
Yarim su bardagi siviyag
3,5 su bardagi un
1 su bardagi yogurt
1 paket kabartma tozu

ic  Malzemeleri

6 elma
1 su bardagi seker
1 su bardagi cekilmis ceviz
1 yemek kasigi tarcin

Yapilisi

Bir kaba margarin, siviyag, yogurt kabartma tozunu alin karistirin…
Unu yavas yavas ekleyerek yumusak bir hamur elde edin…
Hamuru yarim saat kadar bekletin…
Bir tencereye elmalari rendeleyin, sekeri ekleyin suyunu cekene kadar pisirin…
Daha sonra tarcin ve cevizi ekleyin, sogumaya birakin…
Hamurdan kücük parcalar alarak  ince bir sekilde acin ve uzun ücgen biciminde sekize bölün…
Genis kismina elmali harctan bir tatli kasigi kadar koyun, kenarlarini kapatarak sarin…
Yaglanmis tepsiye dizin, önceden isitilmis 180° firinda yaklasik 40 dk kadar cok kizarmadan pisirin…
Soguduktan sonra pudra sekeri serpin…
Afiyet olsun….

4 yorum:

  1. Elmalı kurabiyeyi seviyorum hele bide hatcemin elinden çıkarsa yedikçe insanın yiyesi gelir kaloriler hiç düşünülmez :) o hamarat,marifetli ellerine sağlık canımmmmmmm öptüm

    YanıtlaSil
  2. çok sevdiğim bir lezzet. ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  3. Hacerim tesekkür ettim tatlim....Bende seni kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil

Bloguma hosgeldiniz....Sizin degerli yorumlariniz benim icin cok önemli, simdiden hepinize cok tesekkür ediyorum....