Hatice Bekyigit
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For BloggersFree BacklinksBlogger Tips And Tricks
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Powered By google

28 Şubat 2012 Salı

GÖZLEME


Malzemeler

5 bardak un
2 su bardagi ilik su
1 corba kasigi maya
tuz

ic Malzemesi

Kiyma
Sogan
Karabiber
Pul biber

Yapilisi
Ilik suyun icinde mayayi eiritin, unu tuzu ekleyin yumusak bir hamur elde edecek sekilde yogurun…
Mayalanmasi icin üzerini kapatin bekletin…
Kiymali harci hazirlamak icin bir tavaya siviyag ekleyin…
Kiymayi ve soganlari kavurun, tuzunu ve baharatlarini ekleyin…
Mayalanan hamurdan minik parcalar alin, oklava ile acin…
icine kiymali harctan ekleyin ve kapatin…
Yagsiz tavada cevirerek iki tarafinida pisirin…
Dilerseniz pistikten sonra üzerlerine tereyagi sürün..
Afiyet olsun….

2 yorum:

  1. Gözlemenin her türlüsüne bayılırım bid eyanında ayran asla hayır demem.. Harika olmuslar, ellerine saglik canim.

    Sımsıcak sevgiler, öpüyorum.....

    YanıtlaSil
  2. Tesekkür ediyorum canim...Ayransiz olmaz zaten...:)))Bende sana sevgilerimi gönderiyorum Hacerim....

    YanıtlaSil

Bloguma hosgeldiniz....Sizin degerli yorumlariniz benim icin cok önemli, simdiden hepinize cok tesekkür ediyorum....