Hatice Bekyigit
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For BloggersFree BacklinksBlogger Tips And Tricks
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Powered By google

3 Ocak 2012 Salı

FIRINDA PATATESLi BROKOLi

Malzemeler

8 patates
Bir brokoli
Yarim limon suyu
Bir bardak süt
1 corba kasigi un
1 corba kasigi tereyag
1 cay bardagi yogurt
1 yumurta
Tuz, karabiber
Kasar rendesi

Yapilisi

Patatesleri haslayin ve dilimleyip borcama dizin…
Brokiliyi kücük parcalara ayirin, kaynamis tuzlu limonlu suda hafif haslayin…
Patateslerin üzerine brokolileri dizin…
Unu yagda kavurun, sütü ekleyin koyulasmaya baslayinca tuzunu ve karabiberi ekleyin…
Ocaktan alin yogurt ve yumurtayi ekleyerek karistirin…
Bu karisimi brokolilerin üzerine dökün,  peynirleri de üzerine serpin…
Önceden isitilmis 225° firinda üzerleri kizaran kadar pisirin…
Afiyet olsun….

8 yorum:

  1. hmmm çk güzel görünüyor canım ellerine sağlık.. patates ve brokoli muhteşem ikili olmuş

    YanıtlaSil
  2. Sagolasin Gülsenim, tesekkür ediyorum....

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım. sitede görememiştim fotoğrafı. pratik de bir tarifmiş. hazır brokolim varken, hastalıktan kurtulursam ben de yapayım.

    YanıtlaSil
  4. Cok tesekkür ediyorum canim benim, pratik gercekten....Gecmis olsun bu arada....

    YanıtlaSil
  5. fırın yemekleri pek güzel olur, mmmm nefis görünüyor ellerine sağlık hatçem brokoli yemeyen paşamla kocama yapmam lazım diyede not aldım :)

    YanıtlaSil
  6. Hacerim cok tesekkür ediyorum canim....insallah begenirler, simdiden afiyet olsun....

    YanıtlaSil

Bloguma hosgeldiniz....Sizin degerli yorumlariniz benim icin cok önemli, simdiden hepinize cok tesekkür ediyorum....