Hatice Bekyigit
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For BloggersFree BacklinksBlogger Tips And Tricks
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Powered By google

27 Eylül 2010 Pazartesi

TARHANA CORBASI



Malzemeler...
 
Anneannemin elleriyle yaptigi ev tarhanasi...
Sicak su....
Tuz....
Bir yemek kasigi biber salcasi...
Siviyag...

Yapilisi....

 
Siviyagda tarhanayi ve salcayi biraz kavurdum...
Sicak suyu koyduktan sonra kaynayana kadar sürekli karsitirdim...
Cok basit ve cok sevdigim bir corbadir tarhana...

Afiyet olsun...

2 yorum:

  1. soframızın ve oğlumuzun vazgeçilmezi tarhana çorbası..senden tek farkım ben tereyağla yapıyorum oğluma afiyetle yiyior :) ellerine sağlık sayende bir çok tarifim oldu bide vakit olsa hepsini yapsam..

    YanıtlaSil
  2. Tesekkür ediyorum canim...
    Tarhanaya bende bayilirim....

    YanıtlaSil

Bloguma hosgeldiniz....Sizin degerli yorumlariniz benim icin cok önemli, simdiden hepinize cok tesekkür ediyorum....