Hatice Bekyigit
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For BloggersFree BacklinksBlogger Tips And Tricks
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Powered By google

27 Eylül 2010 Pazartesi

GÜL TATLISI

Pismeden önceki hali...


Pistikten sonraki hali...

Malzemeler...
 
1 paket yumusamis margarin
1 cay bardagi süt
1 cay bardagi siviyag
1 cay bardagi irmik
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
Aldigi kadar un
Ceviz ici


Serbeti....
8 cay bardagi seker
7 cay bardagi su....


Yapilisi...

Serbeti kaynattikm, sogumaya biraktim...
Bütün malzemeleri kulak memesi kivaminda yogurdum...
1 cm kalinliginda, actiktan sonra cay bardagi ile kestim...
4 yuvarlagi uclari birbirine gelecek sekilde birlestirdim...
icine ceviz ici koydum...
Rulo seklinde sarip, ortadan ikiye kestim...
Tepsiye gül kisimlari üste gelecek sekilde yerlestirdim...
180° firinda 30 dk pisirdim...
Pistikten sonra sogumus serbeti sicak tatliya döktüm....
Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloguma hosgeldiniz....Sizin degerli yorumlariniz benim icin cok önemli, simdiden hepinize cok tesekkür ediyorum....