Hatice Bekyigit
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For BloggersFree BacklinksBlogger Tips And Tricks
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Powered By google

24 Eylül 2010 Cuma

KOLAY MANTARLI MAKARNA




Malzemeler...

makarna
mantar
1 yesil biber
1 sogan
1 domates
1 dis sarimsak
biber salcasi
kirmizi toz biber
pul biber
reyhan
tuz
kasar rendesi


Yapilisi...

Makarnayi hasliyoruz, süzüyoruz hafif yagliyoruz....
Soganlari, biberleri ince ince dogruyoruz, biraz soteliyoruz...
ince ince dogradigimiz mantarlari ve sarimsagi da tavaya aliyoruz...
Onlari da kavurduktan sonra domatesini salcasini baharatlarini ilave ediyoruz...
Daha sonra sicak olarak makarnanin üzerine mantarli karisimi döküyoruz, tencerede harmanliyoruz.....
( Benim oglum karisik yemedigi icin ben üzerine ilave ettim....)
En üste de kasar rendesini ilave ediyoruz...
Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloguma hosgeldiniz....Sizin degerli yorumlariniz benim icin cok önemli, simdiden hepinize cok tesekkür ediyorum....