Hatice Bekyigit
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For BloggersFree BacklinksBlogger Tips And Tricks
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Powered By google

27 Eylül 2010 Pazartesi

EKMEK MAKiNESiNDE KARISIK PiZZA


Hamurun Malzemesi
 
1,5 corba kasigi zeytinyag
320 ml.su
2 cay kasigi tuz
640 gr.un
1,5 cay kasigi kuru maya


Balikli harci

 
Ton baligi
mantar
misir
zeytin
sogan


sucuklu harci

  
sucuk
sosis
salam
misir


Domates püresi
Kekik
Kasar rendesi


Yapilisi

Tüm malzemeleri siraya göre ekmek yapma makinesine koyun..... 

Ben ekmek makinesinde yaptim, elde de yogurulabilir...
Kabarmıs hamur programini secin....
1,5 saat süren program sonunda hamuru biraz disarida da mayalanmasi icin bekletin...
Daha sonra yaglanmis tepsiye hamuru koyun...
Üzerine domatesli kekikli sostan sürün...
Ve malzemeleri yerlestirin...
Ben bir tepsi balikli, bir tepsi sucuklu sosisli salamli yaptim...
180 derecede önceden isitilmis firinda yaklasik yarim saat pisirin...
Pismesine 5 dakika kala kasari üzerine serpin, 5 dk daha firinda tutun...
Oglum peynir sevmedigi icin kasari az koydum....
Afiyet olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloguma hosgeldiniz....Sizin degerli yorumlariniz benim icin cok önemli, simdiden hepinize cok tesekkür ediyorum....