Hatice Bekyigit
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For BloggersFree BacklinksBlogger Tips And Tricks
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Powered By google

18 Şubat 2014 Salı

GÜVECTE KÖFTE PATATES



Malzemeler
2 sogan
2 yesil biber
2 patates
1 domates
2 dis sarimsak
1 yemek kasigi domates salcasi
1,5 su bardagi su
Tuz karabiber
Köfte icin malzemeler
250 gr kiyma
1 yumurta
Bayat ekmek ici
Maydanoz
1 dis sarimsak
1 sogan
Karabiber, kirmizi toz biber ve tuz

Yapilisi
Köfte icin olan malzemeleri iyice yogurun, yarim saat kadar dinlendirin…
Daha sonra sekillendirip yagda cok az kizartin…
Yuvarlak dogranan patatesleri de kizartin…
Güvec kabina bir sira köfte bir sira patates gelecek sekilde dizin…
Ortasina gelince soganlari ve sarimsaklari dizin…
Tekrar köfte ve patates dizin, en üste domatesler ve biberleri ekleyin…
Ilik suda salca ve baharatlari karistirin, güvecin üzerine dökün…
Önceden isitilmis 200° firinda yaklasik 30 dk biberler kizarana kadar pisirin…
Afiyet olsun…

8 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım, süper görünüyor.

    Güveçte pişmesi ayrı bir lezzet katmıştır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslim cok tesekkür ediyorum, güvecte pismesi dedigin gibi ayri bir lezzet katti....

      Sil
  2. Güveçte her şey çok lezzetli oluyor. Böyle köfteyi denememiştim hiç notlarımı aldım. Görüntü de çok güzel ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ediyorum yorumunuz icin, insallah denediginizde begenirsiniz....

      Sil
  3. Elinize sağlık.Bende güveç yemeklerini çok seviyorum birde köfteyi güveçte deneyeceğim sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ediyorum, evet katiliyorum güvec yemekleri cok daha lezzetli olyuor...Sevgilerimle...

      Sil
  4. Ellerinize sağlık nefis görünüyor.
    Bugün güveçte kuru farulye yedik
    Oda nefis oluyor
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ediyorum sizin de ellerinize saglik, mmm kuru fasülye güvecte de enfes olur gercekten...Sevgilerimle....

      Sil

Bloguma hosgeldiniz....Sizin degerli yorumlariniz benim icin cok önemli, simdiden hepinize cok tesekkür ediyorum....