Hatice Bekyigit
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For BloggersFree BacklinksBlogger Tips And Tricks
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Powered By google

27 Ocak 2014 Pazartesi

AYVA TATLISI



Malzemeler

2 tane ayva
1,5 su bardagi seker
1,5 su bardagi su
1 cubuk tarcin
Ceviz ici
Kaymak

Yapilisi

Ayvalari yikayin kabuklarini soyun ikiye bölün cekirdeklerini ayirin…
Kabuklari ve cekirdeklerini atmayin…
Ayvalarin kararmamasi icin limonlu suda bekletin…
Tencerenin altina kabuklari ve cekirdekleri yerlestirin…
Üzerine ayvalari alin, cubuk tarcini da icine birakin…
Suyunu ekleyin orta ateste kaynatin…
Kaynadiktan sonra sekerini esit sekilde üzerine dökün….
Kapagini kapatin kisik ateste yaklasik 2 saate yakin pisirin….
Pistikten sonra cam bir kaba ayvalari alin, serbetini üzerine dökün sogumaya birakin…
Soguduktan sonra servis tabagina alin, üzerini kaymak ve ceviz parcalariyla süsleyin…
Afiyet olsun…


8 yorum:

  1. Görüntü çok hoş, hemen bir çatal alabilirim...ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel gorunuyor ...afiyetle.. sevgiler...:-)

    YanıtlaSil
  3. hımmmmmmmm bayılırım ayva tatlısına, dayanamadım bir çatalda ben aldım canım

    YanıtlaSil
  4. eline sağlık harika görünüyor canım, sevgiler afiyetle yiyin :)

    YanıtlaSil

Bloguma hosgeldiniz....Sizin degerli yorumlariniz benim icin cok önemli, simdiden hepinize cok tesekkür ediyorum....