Hatice Bekyigit
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For BloggersFree BacklinksBlogger Tips And Tricks
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Powered By google

8 Kasım 2013 Cuma

KARiDES GÜVEC


Malzemeler

500 gr karides
Tereyag
2 dis sarimsak
Pulbiber, tuz

Yapilisi

Karidesleri haslayin yada haslanmis karides alin…
Bir tavaya tereyagi alin, karidesleri ekleyin…
Renkleri hafif kizarana kadar kavurun…
Rendelenmis sarimsaklari, pul biberi ve tuzunu ekleyin 1-2 dk daha kavurun ocaktan alin…
Tek kisilik güveclere karidesleri alin 5 – 10 dk kadar firinlayin…
Firindan cikaracaginiza yakin kasar rendesi serpin üzerine…
Afiyet olsun….




8 yorum:

  1. hiç denemediğim bir lezzet çok leziz görünüyor ellerine sağlık hatcemmm

    YanıtlaSil
  2. süpersin Hatçem ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. ben hiç yemedim ,yiyememde heralde ama görüntü sunum çok güzel canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Seven oldugu kadar sevmeyen de var karidesi haklisin gercekten...Tesekkür ediyorum canim, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Hatice'cim bizde buna karides cızlama derler.
    Güveç olunca biz domates biber ve sarımsakla yaparım
    Nefis nefis görüntü
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi onu duymamistim o ismi de iyiymis...Sagolasin canim benim, öpüyorum...

      Sil

Bloguma hosgeldiniz....Sizin degerli yorumlariniz benim icin cok önemli, simdiden hepinize cok tesekkür ediyorum....