Hatice Bekyigit
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For BloggersFree BacklinksBlogger Tips And Tricks
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Powered By google

22 Ağustos 2012 Çarşamba

BURMA BAKLAVA



Malzemeler

2 yumurta
Yarim cay bardagi süt
Yarim cay bardagi yogurt
Yarim paket yumusamis margarin
Yarim cay bardagi siviyag
1 paket kabartma tozu
1 cay kasigi sirke
Alabildigi kadar un
Yufkalari acmak icin nisasta
Üzeri icin yarim paket margarin


Serbetinin Malzemesi


2 bardak tozseker
2 bardak su
Ceyrek  limon suyu

Yapilisi

ilk önce serbetini kaynatin, sogumaya birakin…
Tatli sicak serbet soguk olacak....
Tüm malzemeleri karistirin, yumusak bir hamur elde edin…
14 esit parcaya ayirin, her bir parcayi nisasta ile ince acin….
Yufkanin her tarafina ceviz serpin, sonar oklavaya dolayin…
Ve kenarlarindan hafif ice dogru itin, burusuk bir sekil almali…
Sonra yavasca oklavadan cikarin…..
Yaglanmis tepsiye dizin…..
Margarini eritin, ve firina girmeden hemen once tatlinin üzerine gezdirin…
Önceden isitilmis 150° firinda kizarana kadar  1 saat pisirin….
Firindan aldiginiz tatliya sicakken soguk serbeti dökün….
Afiyet  olsun.....

18 yorum:

  1. çok severim..ellerinize sağlık .ok güzel olmuş.sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. bizde bu bayram oklavayla yaptık tatlıyı canım.çokta güzel olur bilirim.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten güzel oluyor, senin de ellerine saglik canim tesekkür ediyorum...Sevgilerimle....

      Sil
  3. Beni aşar yapamam da bu saatte hiç iyi olmadı, acaba tatlı niyetine ne yesem diye düşünürken. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. mııımmmm... çok güzel lezzetli görünüyor...ellerine sağlık hatcem...Bu bayram böyle güzel bir tatlı yiyemedim ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagolasin Hacerim canim arkadasim...insallah birgün birlikte yemek kismet olur...Öptüm canim....

      Sil
  5. cok marifetlisiniz ama ben bunu gercekten yapamam.ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  6. offf çok güzel olmuş, ellerine sağlık, her günün bayram tatlılığında geçsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagolasin canim benim, insallah hepimizin her günü bir önce ki günden daha güzel olsun insallah....

      Sil
  7. Oy oy oy bayılırım Çok güzel görünüyor.
    Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. cevizli olan herşeye bayılırım görüntü şahane ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  9. Mmmm miss gibi baklava. Ellerine sağlık canım. Bayramda bol bol yedim ama yine de canım istiyor. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagolasin Elif cim, ama sen fazla yemek sitelerinde dolasma bebisin cani ceker sonra....Sevgilerimle....

      Sil

Bloguma hosgeldiniz....Sizin degerli yorumlariniz benim icin cok önemli, simdiden hepinize cok tesekkür ediyorum....