Hatice Bekyigit
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For BloggersFree BacklinksBlogger Tips And Tricks
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Powered By google

21 Şubat 2012 Salı

PASTIRMALI KURU FASÜLYE

Malzemeler

2 su bardagi kuru fasülye ( Aksamdan islatilmis )
Pastirma
1 sogan
1 corba kasigi domates salcasi
1 corba kasigi biber salcasi
2 dis sarimsak
Zeytinyag
Tuz

Yapilisi

Sarimsak, sogan ve salcayi düdüklü tencerenin altina yayin…
Fasülye, pastirma, zeytinyag ve tuzunu ekleyin…
Üzerini gececek kadar su ekleyin kapagini kapatip yaklasik 40 dk pisirin…
Afiyet olsun….

3 yorum:

  1. Süpersin sabah sabah pastırmalı kurufasulye istedi canım. ellerine sağlık enfes görünüyor biraz daha bakarsam yemeğin kokusuda gelecekmiş gibi.

    YanıtlaSil
  2. Tesekkür ediyorum canim benim...Ehehehe gelir gelir kokusu...:)))

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık pastırmalı kuru fasulye ye bayılır..Benim yemek tarifleri mi de deneye bilirsiniz.
    yemek tarifleri şefin mutfağı

    YanıtlaSil

Bloguma hosgeldiniz....Sizin degerli yorumlariniz benim icin cok önemli, simdiden hepinize cok tesekkür ediyorum....