Hatice Bekyigit
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For BloggersFree BacklinksBlogger Tips And Tricks
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Powered By google

9 Şubat 2012 Perşembe

KUSKONMAZ CORBASI 2

Malzemeler

3 corba kasigi un
1 demet kuskonmaz
3 kasik tereyag
Tavuk suyu veya et suyu
2 yumurta sarisi
Yarim su bardagi süt

Yapilisi

Unu yagda hafif kavurun…
Et yada tavuk tavuk suyunu yavas yavas ilave edin…
Kuskonmazlari kücük kücük kesin, kaynayan corbaya ekleyin…
30 dk civari pisirin….
Süt ve yumurtayi cirpin, corbadan biraz alarak icine karistirin…
Yoksa direk corbaya atarsaniz kesilir….
Yavas yavas corbaya ekleyin, 5 dk kadar daha kaynatin…
Üzerine nane yag yakarak gezdirebilirsiniz….
Afiyet olsun….

4 yorum:

  1. besin değeri çok fazla olan kuşkonmaz malasef bizim burada fazla bilinmiyor yada pişirilmiyor hatcem :( denemeyi çok istiyorum hele şu kış günlerinde süper olur..senin ellerinden çıkan kuşkonmaz çorban nefis görünüyor ! Eline sağlık..

    YanıtlaSil
  2. görüntüsü kadar tadıda nefistir hatice ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Öyle Hacerim besin degeri gercekten cok yüksek, cok faydali....Zamanla orada da yayginlasacagina eminim ben...Sagolasin tatlim, insallah birgün birlikte icmek nasip olur....

    YanıtlaSil
  4. Sagolasin Aynur cum cok tesekkür ediyorum....

    YanıtlaSil

Bloguma hosgeldiniz....Sizin degerli yorumlariniz benim icin cok önemli, simdiden hepinize cok tesekkür ediyorum....