Hatice Bekyigit
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For BloggersFree BacklinksBlogger Tips And Tricks
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Powered By google

19 Haziran 2011 Pazar

CiLEK VE KiRAZ RECELi

                                                               CiLEK RECELi
Malzemeler

580 gr. cilek
360 gr. seker
1 yemek kasigi limon suyu

Yapilisi

Cilekler istediginiz sekilde kesin…
Üzerine sekerini limon suyunu ilave ederek koyulasincaya kadar kaynatin…
Ben ekmek makinesinin recel yapma programinda yaptim, yaklasik bir saatte pisiriyor…
Afiyet olsun…..


                                                               KiRAZ RECELi
Malzemeler

600 gr. kiraz
400 gr. seker
1 yemek kasigi limon suyu

Yapilisi

Kirazlarin cekirdeklerini cikarin…
Üzerine sekerini limon suyunu ilave ederek kaynatin….
Ben ekmek makinesinin recel yapma programinda yaptim, yaklasik bir saatte pisiriyor…
Afiyet olsun…

2 yorum:

  1. anne eli değmiş enfes olmuş ellerine sağlık hatcem.. oğlumun deyimiyle komacan bir kavanoz çilek reçeli istiyoz

    YanıtlaSil
  2. Sagolasin canim, tesekkür ediyorum...Size komacan geliyor cilek receli...:))))

    YanıtlaSil

Bloguma hosgeldiniz....Sizin degerli yorumlariniz benim icin cok önemli, simdiden hepinize cok tesekkür ediyorum....